Pokud něco potřebujete rychle, neváhejte nás kontaktovat.
Mladý výrobce kol z lehké slitiny EDELWEISS vznikl v Německu v roce 2020 s potřebou uspokojit poptávku po perfektně padnoucích konkávních kolech především pro moderní sportovní vozy BMW. Extrémně nízká váha i precizní design ve spojení se špičkovou kvalitou si velmi rychle získali oblibu u bimmernation nejen v Evropě.
Inovativní systémy a zařízení pro záznam a analýzu vaší jízdy ať při trackdays tak i v profesionálním motorsportu. RN Race navigátory automaticky zaznamenávají polohu GPS, rychlost, fyzikální parametry i časy.
Veškerá data lze přenášet pomocí aplikace přes Wi-Fi do iPadu či PC. Budete moci analyzovat kola podle libovolných kritérií, získáte letecký pohled závodní dráhy na základě Google Maps. Porovnáte uskutečněná závodní kola a zjistíte, kde jste ztratili nebo získali čas a můžete přehrávat videa díky funkci videopřehrávače.
Společnost Schroth již po desetiletí vyrábí zádržné systémy (bezpečnostní pásy) a další bezpečnostní řešení pro vozidla a letadla. V současnosti je v této oblasti světovým lídrem a nabízí nejpokročilejší a nejmodernější řešení. Systémy bezpečnostních pásů Schroth tak dnes chrání cestující nejen v letadlech, ale také například ve výkonných závodních vozidlech.
Firma Suspension Techniques z jižní Kalifornie se stala od r. 2005 součástí KW Automotive a nabízí dnes kompletní sortiment sportovních podvozkových komponentů od sportovních pružin a stabilizátorů po kompletní stavitelné podvozky. Výrobce nabízí několik řad podvozků, které dodají vašemu sportovnímu vozu maximální výkon.
Pro BMW M4 G82 jsme řešili
Naše trackday akce jsou i o inovacích, nových projektech. Snažíme se jít neustále dopředu…
V Brně jsme minulý týden představili novinek hned několik. Třeba nová tovární M4 GT4 G82, nebo náš nástupce oblíbené M2 C Trackday Evo, které jsme dali stejný přívlastek - M4 Competition Trackday Evo. Podívejte se na fotky od @danielmartinek.cz z poledního “car to car shootingu”.
Příšti trackday v Brně je již ve středu 10.5. Kdo se chcete přidat, neváhejte se přihlásit. Pár posledních míst ještě máme.
BMW /// M-Day Most….in progress ✅
Jako každý rok, Šenkýř Motorsport podporuje akci @czechmclubcz i letos. Přivezli jsme ukázat naši novou trackday zbraň M4 Competition G82 Trackday Evo. Již za chvíli exhibiční jízda s novou M4 GT3.
Top racing víkend GT Winter Series v Barceloně, první s novou M4 GT4 G82 a s posádkou Richard Gonda - Robert Šenkýř v kategorii GT4, jsme nedokončili podle představ.
I přes ne úplně ideální BOP jsme postupným doladěním auta došli až k boji o prvenství v kategorii GT4 a zajeli nejrychlejší kolo endurance závodu v GT4. Na konci safety car fáze do nás ale zezadu narazil nepozorný pilot Porsche a poslal nás do zdi. Škody jsou velké, ale i když je týmový truck a havarovaná GT4 v něm stále ještě na cestě zpět, už řešíme logistiku dílů a plánujeme co nejrychlejší opravu.
Laděné karbonové sání Armaspeed pro BMW M4 Competition nahrazuje sériové airboxy hliníkovými, precizně zpracované karbonové potrubí vede vzduch od kónických high-flow filtrů k turbům. Vedle snížení teploty nasávaného vzduchu sada poskytuje řidiči úžasný soundtrack.
Upgrade Šenkýř Motorsport pro brzdový systém nového BMW M3/M4 G8x se zachováním sériových třmenů: - Plovoucí performance kotouče - Performance brzdové desky - Opletené brzdové hadice - Kapalina s vyšším bodem varu Ravenol 325+.
‼️New M4 GT4 (G82) is here‼️
Nový vůz z továrny BMW Motorsport, naše nová zbraň pro sezónu 2023, je tady! S autem vás již brzy podrobně seznámíme.
My ihned začínáme s instalací telemetrie, vysílačky, intercomu, transponderu a druhé sedačky. Není na co čekat, již příští středu odjíždíme na Endless Summer, naše zimní tréninky a závody do Španelska a Portugalska. Jo….a ještě se bude polepovat. Nový design bude auto mít již v neděli 🤗
Novinka v našem sortimentu - nové karbonové zadní křídlo Akrapovič pro BMW M3 (G80) / M4 (G82)!
Křídlo je lakované a leštěné s vnitřní výztuhou z titanu. Bylo pečlivě testováno pro zamezení nežádoucích turbulencí a aerodynamického hluku a lze jej nastavit ve třech polohách podle požadované míry přítlaku.
Navíc disponuje schválením ABE pro provoz na běžných komunikacích!
Tohle je absolutní must-have paket @senkyrmotorsport pro BMW M4 Competition!
Nové BMW M3 (G80) s Power Performance úpravou od dÄHLer atakuje hranici 600 k!
Našemu zákazníkovi jsme vůz pro běžný provoz doplnili mj. o homologovaný výfuk Akrapovič s jeho fantastickým zvukem a o sadu sání od našeho partnera Armaspeed, jejíž zdůraznění zvuků sériového turbodmychadla i blow-off ventilu je naprosto návykové!
Kromě těchto úprav doporučujeme pro BMW M3/M4 generace G8x:
Instalace oblíbených stavitelných pružin KW na BMW M4 Competetion G82 razantně změní vzhled vozu, bonusem je zlepšení stability bez negativního vlivu na jízdní komfort. Pro dotažení vzhledu originálních kol BMW jsou nezbytné podložky, vzhledem ke specifikům tohoto vozu jsme si vyvinuli vlastní řešení. Příď je vozu doplněna decentním splitterem AC Schnitzer.
Really great job!
Nová extrémně lehká kola Edelweiss nás příjemně překvapila! S perfektně vyladěným ET a dokonalým zpracováním jsou k dispozici pro M3/M4 minulé generace F80/F82 i té současné G80/G82. Vybírat navíc můžete z 13 různých povrchových úprav.
Nádherná M4 G82 a instalace výškově stavitelných pružin KW.
Celkový look jsme doladili použitím distančních podložek ST Suspension.
Samozřejmostí je dokonalé nastavení, doladění geometrie a vyvážení vozu.
Všechny istalované komponenty pro vozy M3 G80 a M4 G82 máme skladem.
V případě zájmu o úpravu vašeho vozu nás kontaktujte.
BMW M4 G82 Evo - již brzy na evropské street & trackday scéně.
Historie BMW M je úzce spjatá s Šenkýř Motorsport. S vozy BMW M pracujeme, závodíme a upravujeme je již od začátku 90.let a typu M3 E30.
Dalším modelem, na kterém již pár měsíců pracujeme, je BMW M4 G82 Evo. Vydržte ješte malou chvíli a těšte se na další projektovou káru z dílen Šenkýř Motorsport.
Vyslyšeli jsme zákazníkovo přání dostat jeho BMW M3 G80 co nejníž, aniž by to bylo na úkor každodenní použitelnosti. Výškově stavitelné pružiny KW, k jejichž vývoji jsme také přispěli, to umožní při současném zvýšení stability a zachování velmi slušného komfortu. K tomu jsme vůz vybavili titanovým výfukem Akrapovič cat-back s řešením OPF-off. Třešničkou na dortu byla instalace karbonového sání Šenkýř Motorsport /Armaspeed, které velmi efektně zdůrazní práci sériového blow-off ventilu.
Další instalace koncového dílu Akrapovič Slip-On Line (Titanium) včetně dechberoucích oktagonálních koncovek na BMW M3 G80...
•••
Pro poptávku úprav BMW M3/M4 G8X nás kontaktujte na:
• info@senkyr.cz
• www.senkyr.cz
• +420 602711474
Jsme moc zvědaví na nový stavitelný podvozek KW Varianta 5 pro náš projekt BMW M4 G82 Evo.
Abychom si zkrátili čekání, nainstalovali jsme zatím výškově nastavitelné pružiny KW. Snížení podvozku o 30 resp. 40 mm vozu vizuálně velmi prospělo, i se sériovými koly vypadá fantasticky. Světlá výška i charakter tlumení si přitom nad očekávání tykají i s českými silnicemi.
Vzhledu navíc velmi prospěly námi vyvinuté podložky pod kola.
Instalace karbonového sání s vysokoprůtokovými filtry Šenkýř Motorsport @Armaspeed jako součást našeho projektu BMW M4 (G82).
•••
Vysoká kvalita zpracování, 100% funkční design. Informujte se u nás na dostupnost karbonového sání také na vaše sportovní auto.
• www.senkyr.cz
• info@senkyr.cz
• +420 602711474
🔥BMW M4 G82 Competition🔥
Nový přírůstek a projekt Šenkýř Motorsport je již v dilně našeho Performance & Racing Centra v Brně!
Po veleúspěšné M2 Competition Trackday Evo přichází čas na další výzvu - nový projekt BMW M4 Competition zaměřený na zvýšení výkonnosti a dynamiky a snížení hmotnosti auta.
První kroky:
Nejnovější podvozek KW Clubsport V5 je již ve vývoji, sportovní sání a další díly ve výrobě nebo na cestě….
Akrapovič a BMW M4 G82. Nejjednodušší cesta ke zlepšení zvuku a navýšení výkonu nové M3/M4 G8X. Karbonové koncovky navíc skvěle ladí k originálnímu karbonovému paketu. Instalace homologovaného koncového dílu Slip-On od Akrapovič s nově vyvinutými oktagonálními koncovkami s integrovaným Sound Reflector pro příjemnější zvuk v interiéru vozu.
Další nádherná M4 Competition prošla našim Performance & Racing Centrem v Brně - Popůvkách.
Výfuky Akrapovič, výškově stavitelné pružiny i kompletní podvozky a sady podložek jsou nejoblíbenějšími úpravami nových M3/M4 G8X. V přípravě ale již jsou i další díly interiéru, brzd, kinematiky i motoru a diferenciálu. Stejně poctivě jako u našeho předchozího trackday modelu - M2 C Trackday Evo, se nyní zaměřujeme i na nejnovější zbraň z arzenálu divize BMW M. Již za pár dní očekáváme od @bmw_kovalcik z @renocar_a.s novou M4 G82 Competition a dnem předání nový projekt superrychlého trackday auta ˚BMW M4 G82 Trackday xxxxx” začíná….💪😉 Nových projektů bude letos více, i na bázi AMG a Porsche, stejně tak v našem závodním odděleni. Těšte se na velký rok! 👊
Dnes jsme pro vás naskladnili dalších několik sad jedné z nejoblíbenějších položek - výškově stavitelné pružiny KW pro nové BMW M3/M4 (G80, G82).
Výrazné zlepšení vzhledu doprovází i vyšší stabilita, doporučujeme v kombinaci s námi vyvinutými custom distančními podložkami pro optimální polohu kola vůči náboji i karoserii a respektující specifický tvar podběhu i atypické rozměry pneu.
•••
Tato nádherná M4 G82 ve verzi Competition dostala výškově stavitelné pružiny KW a snížení o 25mm na přední i zadní nápravě.
Funkce sériových elektronických tlumičů zůstává po instalaci pružin plně zachována.
Auto je změřeno, nastaveno, vyváženo✅
•
Společně s decentními podložkami na přední i zadní nápravě se M4 i opticky změnila ve skutečný sportovní vůz.
•
V další fázi přijde na tohoto krasavce titanový výfukový systém Akrapovič s karbonovými koncovkami a protože majitel ví, jak se správně řídí auto, těšíme se již teď na jeho dojmy 😊
•••
Pružiny i podložky na novou M3/M4 G8x máme stále skladem.
Pro více informací nás kontaktujte na:
• www.senkyr.cz
• info@senkyr.cz
• +420 602711474
Nové M3 G80 a M4 G82 jsou u nás už téměř denním hostem.
Tato M4 ve verzi Competition dostala výškově stavitelné pružiny KW a s nimi příjemné snížení o 20mm.
Funkce sériových elektronických tlumičů zůstává plně zachována.
•
Pohledové rozšíření podložkami na přední i zadní nápravě pomohlo ke zvýraznění sportovního charakteru tohoto úžasného vozu.
•••
Pro více informací nás kontaktujte na:
• www.senkyr.cz
• info@senkyr.cz
• +420 602711474
V Brně dnes sněžilo a s prvnim sněhem přichází i premiéra výfuku Akrapovič pro novou M4 G82 a M3 G80.
První fotografie a sound check se zavřenou i otevřenou klapkou z dnešní instalace Akrapovič Slip-On s volitelnými koncovkami, sladěnými s dramatickým designem auta👍
‼️Unboxing‼️první Akrapovič v ČR/SR pro M3 G80 a M4 G82 je tady🔥
•••
Pojďte s námi rozbalit premiérový Slip-On s parádními karbonovými koncovkami, šitými na míru nové M3/M4 G80/G82!
•••
Instalace na první vůz již v příštím týdnu. Budeme fotit a postovat 😉
M3 G80 Competition a výškově stavitelné pružiny KW.
•••
Snížení až 30mm, individuálně seřizovatelné podle přání majitele, příp.ročního obdobi….
Jednodenní instalace vč.seřízení geometrie a vyvážení v našem Performance & Racing Centru.
Montáž výškově stavitelných pružin KW na nové BMW M4 Competition G82.
Tolik oblíbený produkt z továrny KW je konečně tady!
Již koncem měsíce přijdou i první výfuky Akrapovič a jde se ladit!
•••
Poptávky úprav nových M3 G80 a M4 G82 můžete směřovat na:
• www.senkyr.cz
• info@senkyr.cz
• +420602711474
Prvních pár set kilometrů s novou M4 G82 je odjeto a s nimi i čas na první dojmy.
Všeobecné hodnocení si určitě rádi přečtete od motoristických novinářů, testů teď jistě bude všude dost.
Já si šel po vlastnostech, které jsou důležité pro námi propagovanou sportovní jízdu a hlavně pro zjištění, zda ve světě všech možných hybridů a na cestě k příštím emisním normám ještě existuje ostrov pro nás, pravověrné eMkaře.
A existuje.....UFF!!!
•••
Motor S58 má ve verzi Competition 510PS, o 60 koní více než u předchůdce S55.
Lineární průběh, 650Nm a perfektně odladěné ESP. Systémy radím pro začátek nevypínat. Viděli jsme pár fotek aut, jejichž řidiči to zřejmě při těchto teplotách již zkusili.
•••
Zvuk. V době bruselského utahování opasků trpí nedostatkem zvuku všechna sportovní auta. Akrapovič bude již brzy a bude tak naprostou nezbytností.
•••
Převodovka. Téměř závodní dojem z dvojspojkové 7-stupňové převodovky DKG z předchozích modelů M3 E92 a M3/M4 F8x je pryč. Ale není to až tak na škodu - 8-stupňový automat ZF řadí jemněji a rychlost řazení je také úplně v pohodě.
•••
Podvozek. Auto působí pevně, řízení je precizní, nedotáčivost minimální.
Na okresce opravdová “Freude am Fahren”. Nerovnosti v sedadle cítíte, kór v karbonových skořepinách. Ale to je přeco ono, néé?
Comfort režim by mohl být trošku měkčí. To snad jen pro případ, když pojedeme po ose na Ring;-)
Každopádně kdo bude chtít jít níže, změnit setup pro okruhové ježdění a odlišit se, můžu prozradit, že v KW se již pečlivě pracuje.
•••
Brzdy. Ty si při vyšších teplotách ještě pořádně vyzkoušíme později. Zvlášť propagovaný brake-by-wire systém mě velmi zajímá.
•••
Hmotnost. 60kg více je daň mj. za několik dodatečných výztuh, které ale zase auto perfektně zpevnily. Při kombinaci zatáček tuto nálož možná ucítíte, ale to už teda po okresce budete muset jet pořádnou hranu.
•••
Závěr. Nová M4 (M3) je o něco větší a tězší než její předchůdce, ale je výkonnější a co hlavně - moc přijemně se s ní jede. A to je to nejdůležitější.
•
Takže doporučuji si ji u nejbližšího dealera vyzkoušet, případně rovnou objednat. Já to udělám v @renocar_a.s u @bmw_kovalcik.
Vše dobré přeje Robert Šenkýř
Odpolední pohoda v Šenkýř Motorsport Performance & Racing Centru.
•••
• Přijeďte se podívat na novou M4.
• Zastavte se probrat s námi úpravu nebo servis vašeho vozu.
• Vyberte si z naší nabídky trackday akci.
• Nechte nás posunout vaši jízdu na vyšši úroveň
•••
Pro více informací mkněte na web
https://www.senkyr.cz/cz
Nebo nás rovnou navštivte, případně kontaktujte na info@senkyr.cz nebo na tel. 602711474.
Sunday’s grid 😇
M4 G82 & GT3 RS 991.2
M3 E30 a M4 G82 spolu v showroomu Šenkýř Motorsport Performance & Racing Centra.
•••
První a zatím poslední, čtyři generace a 32 let rozdílu - emočně nepopsatelné....
Nová M4 rozdělila náš tým na dva tábory - "puristi" velebí čistou M4 s manuálem a zadním pohonem, "racemaniaci" chtějí Competition s M Steptronicem a M xDrive. Robert Šenkýř se jen usmívá a těší se na závodní verzi M4 GT3.
To, na čem se ale shodneme všichni, je fakt, že na vlastní oči vypadá fantasticky - díky spolupráci s @renocar_a.s se o tom můžete nyní přesvědčit i Vy na našem showroomu!