S osobním 1:1 coachingem se naučíte řídit vaše auto dynamicky a bezpečně – jako profesionál. Berte nás za slovo!

Ve zkratce

Chcete se dozvědět, jak dobře na tom jezdecky jste? Kde Vaše technika jízdy dosahuje perfektnosti a na kterých místech máte ještě potenciál?
Podíváme se pořádně na Vámi zajetá kola a zanalyzujeme Vaši techniku jízdy ve všech detailech.

A nebojte se, mnozí licencovaní "závodníci" jezdí hůře než Vy!

Základní cena

Cena (bez DPH): od 100 EUR
Cena (včetně DPH):   od 121 EUR
Co zahrnuje cena
Individuální 1:1 coaching

Cena zahrnuje

Ceník individuálního 1:1 coachingu

1 den

 
1 Pilot exkluzivně 1250€
2 Piloti si dělí jednoho coache 650€/Pilot
3 Piloti si dělí jednoho coache 450€/Pilot

1/2 den

 
1 Pilot exkluzivně 700€
2 Piloti si dělí jednoho coache 380€/Pilot
3 Piloti si dělí jednoho coache 290€/Pilot

Kompaktní coaching

 

60 min 1:1 coachingu v autě + 30 min rozbor dat.
Onboard a analýza dat s sebou na USB.
1 Pilot exklusivně.

270€                       

 

30 min. coaching při trackday akci

 

30 min 1:1 coaching.
Krátká reflexe po skončení jízdy
1 Pilot exkluzivně.

100€                       

 

Ceny jsou uvedeny bez DPH.
V ceně není zahrnuto: auto, PHM, pronájem dráhy.

Cena zahrnuje - Další #

Sportovní auta k pronájmu na

BMW M4 G82 Competition Trackday EVO

BMW M4 G82 Competition Trackday EVO

BMW M4 G82 Competition Trackday EVO - vůz pro maximální trackday performance a nekompromisní použití na českých i evropských okruhových akcích.     
BMW M4 GT4 (G82)

BMW M4 GT4 (G82)

Nejnovější tovární závodní speciál kategorie GT4, který si od 2023 můžete vyzkoušet na všech našich akcích.Vždy s trenérem a 1:1 coachingem.
Porsche 992 GT3 Cup

Porsche 992 GT3 Cup

Nejnovější GT3 Cup z oddělení Porsche Motorsport, který si od 2024 můžete vyzkoušet na všech našich akcích.Vždy s trenérem a 1:1 coachingem.

Představení trenérů

Erik Janiš

Erik Janiš

Erik je mnohonásobný Mistr ČR a historicky jedním  ze dvou českých mistrů Evropy v motokárách. Jezdec, který byl součástí juniorského týmu Formule 3 Mercedes Benz, český reprezentant v kategorii A1 GP. Od roku 2014 se kromě vlastního závodění věnuje inženýrské činnosti pro týmy s vozy kategorie GT3. Jako inženýr byl i u druhého místa Šenkýř Motorsport v International GT Masters v roce 2019 na Red Bull Ringu.
Filip Sládečka

Filip Sládečka

Filip je jedním z nejlepších aktuálně jezdících pilotů Česko-Slovenska, s mnoha tituly a úspěchy po celé Evropě.Od debutu v Alfa Romeo WTCC, přes začátky s BMW v různých evolucích BMW M3 týmu Šenkýř Motorsport a následné kariéře ve vozech kategorie DTM se dostal zpět ke kategorii GT vozů. Je jedno, kde Filip startoval, vždy patřil k nejrychlejším jezdcům na trati, kteří svou jízdu umí zanalyzovat a posouval úspěšně sebe i auto na samotnou hranici.
Jarek Janiš

Jarek Janiš

Český automobilový závodník, první český jezdec Champ Car World Series a druhý ve Formuli 1. V roce 2003 byl oficiálním testovacím jezdcem F1 týmu Jordan. 24. října 2004, jako první Čech, poprvé odstartoval do závodu ChampCar na okruhu v Surfers Paradise. Stále aktivní jako testovací i závodní jezdec v kategorii GT3. Od roku 2017 spoluprace se Šenkýř Motorsport jako inženýr v seriálech FIA CEZ a International GT Open.
Richard Gonda

Richard Gonda

Podle statistických portálů nejúspěšnější slovenský jezdec z pohledu množství vítězství ve významných mezinárodních závodech získaných pole position a procentuálně nejvyšší šancí na vítězství v závodě. Ve své kariéře zvítězil v prestižním seriálu Formule F3 Eurocup a vyzkoušel si i speciály Formule GP2, GP3 a Indy-lights. Od roku 2017 je pilotem Šenkýř Motorsport v závodech kategorie GT3.  
Robert Šenkýř

Robert Šenkýř

Dvojnásobný mistr Evropy v závodech do vrchu v absolutním hodnocení cestovních vozů, mnohonásobný mistr České i Slovenské republiky v závodech do vrchu a na okruzích, dlouholetý reprezentant České republiky a jezdec s úspěšnou třicetiletou závodní kariérou. Zakladatel a majitel týmu Šenkýř Motorsport, který vytvořil metodiku a koncept 1:1 coachingu pro trackday vozy a jejich jezdce. 
Tomáš Erdélyi

Tomáš Erdélyi

Tomáš je jezdec, který se vypracoval z amatérských závodů do vrchu až do špičky licencovaných závodů Mistrovství České a Slovenské republiky v závodech na okruzích a do vrchu. Několikrát zvítězil i v Mistrovství FIA CEZ. Od prvních úspěchů s vozem BMW M3 E36 se pravidelným tréninkem a pílí vypracoval až do kategorie GT3 a právem patří do skupiny trenérů Šenkýř Motorsport.

Doplňující informace

S osobním 1:1 coachingem se naučíte řídit vaše auto dynamicky a bezpečně – jako profesionál. Berte nás za slovo!

Kdo chce řídit auto jako profesionál, individuálnímu coachingu se nevyhne. Mistr Evropy i ČR v závodech do vrchu i na okruzích Robert Šenkýř a jeho trenéři vám během individuálního tréninku prozradí triky závodních jezdců.

Chcete se dozvědět, jak dobře na tom jezdecky jste? Kde Vaše technika jízdy dosahuje perfektnosti a na kterých místech máte ještě potenciál?
Podíváme se pořádně na Vámi zajetá kola a zanalyzujeme Vaši techniku jízdy ve všech detailech.
Podporu najdete v precizním záznamu dat s onboard videem. Tak je každé Vámi zajeté kolo detail po detailu zaznamenáno a posléze srovnáno s referenčním kolem profesionálního jezdce. V pravidelných odstupech vždy předvedeme zajetí rychlého kola a ukážeme, jak by to mohlo jít. U toho si člověk mnohé uvědomí a může dosáhnout velkých pokroků. Vše pro radost z jízdy a bezpečnost.

Automotodrom Brno nebo Nordschleife – základem je perfektní kombinace teorie a praxe!

Zajetá kola jsou po absolvování tréninku sestříhána a Vy je dostane k dispozici na USB, abyste si je mohli v klidu doma prostudovat. Mimo to dostanete výtisky záznamu dat s vysvětlením ke zlepšení Vaší jízdy.
Je jedno jestli v Brně, nebo na legendární Nordschleife – připravíme program střižený přesně pro Vás. Chcete si rozdělit den s kamarádem či kolegou? Žádný problém, dva vozy v jednom dni jsou optimální kombinací mezi cenou a výkonem.

Oslovte nás, sestavíme balíček služeb a cenovou nabídku přímo na Vaše přání.

Proč 1:1 osobní coaching?

U individuálního couchingu sedíme na sedadle spolujezdce a okamžitě vidíme, co se děje. Mimo to při jízde s profesionálem rozpoznáte věci, které se jen složitě dají slovně popsat.
Tak je Váš učební pokrok výrazně rychlejší a efektivnější než při běžném tréninku ve skupinách. Rádi se Vám přizpůsobíme a domluvíme vyhovující termín na Vámi vybraném okruhu.

Rozbor dat – absolutní nutnost!

Všechna coachovaná kola jsou zaznamenávána telemetrií s video- a datovým záznamem. Tak krásně uvidíte, ve kterých pasážích máte jaký potenciál a kde již jedete na hranici. Coaching je tak ještě efektivnější a bezpečnější. S sebou domů si odnesete recenzi a případně i soubor dat z Vaší jízdy. Tak si budete moci v klidu projít do hloubky to, co jste zažili při coachingu a podívat se na Vámi zajetá kola na videu.

Nemáte vlastní sportovní vůz?

Pro ty z Vás, kteří nemají žádný vůz vhodný pro naše kurzy sportovní jízdy, máme v nabídce auta k zapůjčení - BMW M4 GT4(450-500PS) a BMW M2 Competition Trackday Evo (465PS) 
Možný je i trénink zaměřený na získání licence závodního jezdce a cílená příprava na start v závodech Mezinárodního mistrovství ČR na okruzích.

Doplňující informace - Další #

FAQ – nejčastěji kladené otázky pro

 

Rezervoval jsem si akci pomocí rezervačního formuláře. Co se stane teď?

Celkovou částku uvedenou při rezervaci prosím převeďte na náš účet 4211028159/6800.

Do předmětu uveďte prosím své jméno a datum akce. Vaše místo máte jistě zarezervováno a potvrzeno až po přijetí platby. Dostanete od nás fakturu a další potřebné informace s dostatečným předstihem před před konáním akce.

 

Co se stane, když se události neočekávaně nemohu zúčastnit?

Pokud se akce z jakéhokoliv důvodu nemůžete zúčastnit, postupujeme dále dle našich storno podmínek. Při stornu 30 dní před datem akce vám vrátíme 100% částky, 30-15 dní před akcí vrátíme 50% částky, 14-7 dní před akcí 25% částky. Při zrušení akce 4-1 den před akcí a v případě, že na akci nepřijedete vůbec, propadá 100% částky.

 

Co se stane v případě zrušení akce kvůli Covid restrikcím?

V případě nekonání akce z důvodů Covid restrikcí bude akce přesunuta na jiný termín, případně startovné přesunuto na další akci dle Vašeho výběru, nebo vráceno.

 

Musím mít zkušenosti s jízdou na okruhu ?

Nemusíte. Rádi vás přivítáme i jako nováčky a pomůžeme vám s prvními krůčky při jízdě po okruhu. Na každé naší trackday akci je přítomen kontingent našich trenérů, připravených se o vás postarat.

 

Jak připravit auto na první trackday akci?

Nijak speciálně, ale je třeba mít auto čisté a v dobrém technickém stavu. Doporučujeme kontrolu všech kapalin, brzdových kotoučů, destiček a pneumatik. Nezapomeňte doma tažné oko! Doporučujeme na  přijet s plně natankovaným vozem.

 

Jaké zvolit pneumatiky?

Výběr pneumatik je podstatný a limitující faktor. Pro první trackday v životě nebo občasné ježdění stačí originální silniční pneumatiky.

Pro ještě sportovnější jízdu jsou samozřejmě vhodnější pneumatiky typu semislick nebo slick, které dokážou přenést vyšší boční síly a auto tak lépe „drží“.

 

Tlak v pneumatikách?

Sportovnější jízdou se vaše pneumatiky zahřejí a zvýší se v nich tlak. Tím se snižuje plocha pneumatiky, která je v kontaktu s vozovkou a auto ztrácí grip. Pneumatika se také rychleji opotřebovává. Abychom tomu zabránili, musíme průběžne tlak kontrolovat a upouštět. Sledujte doporučené hodnoty na štítku vašeho vozu. U sériových pneumatik nesmíme překročit hodnotu uvedenou pro naložené vozidlo, u pneumatik semislick jsou stěžejní hodnoty pro méně zatížené vozidlo.

S měřením tlaku pomohou naši mechanici, případně si tlak můžete měřit vlastním tlakoměrem. Na akci máme digitální sportovní tlakoměry i na prodej.

Nezapomeňte si po skončení akce tlak znovu doplnit. Silniční jízdou tlak v pneumatikách opět klesne a vy byste mohli jet domů na podhuštěných pneumatik.

 

Vydrží moje sériové auto den na trati?

Ano, pokud je v dobrém technickém stavu. Doporučujeme také auto vždy po pár kolech/minutách na trati nechat vydechnout a dochladit ho pomalou jízdou do boxů.

V případě jakýchkoliv pochybností máme na místě vždy servisní zázemí a vaše auto zkontrolujeme.

 

Zůstává moje auto během akce pojištěno?

Naše trackday akce jsou sportovní tréninky zaměřené na bezpečnost řidiče. Nejsou organizované za účelem dosažení nejvyšší rychlosti nebo nejlepšího času. U mnoha pojišťovacích společností je vaše pojištění a komplexní krytí zachováno v plném rozsahu. Zeptejte se ale svého pojistitele.

 

Pokud moje pojištění na trati neplatí, mohu své auto pojistit zvlášť?

Ano, umíme na individuální poptávku sjednat speciální pojištění pro závodní trať.

 

Mohu vzít s sebou na trať doprovod, druhého řidiče nebo děti, které také mohou vyjet na trať?

Ano, máme možnosti rezervace pro druhé řidiče nebo hosty, viz. odstavec „Kompletní ceny“. Děti ve věku od 16 let mají povolen vstup na trať jako spolujezdci, pokud za to rodič jako řidič vozu převezme odpovědnost. Potřebné dokumenty dostanete u akreditace.

 

Musí být moje vozidlo přihlášené a vlastnit SPZ, aby mohlo na trať?

Nemusí. Naše trackday akce organizujeme pro vozidla s SPZ i bez. Výjimkou jsou akce na Nürburgringu, kde jsou povoleny pouze vozy s SPZ a pneumatiky schválenými pro silniční provoz.

 

Potřebuji k účasti na akci přilbu a závodní kombinézu?

Přilba je na našich akcích povinná, kombinéza doporučená. Přilby si u nás můžete v omezeném množství zapůjčit (poplatek 15€/den), případně i zakoupit (cca. 199€ bez DPH).

 

Mohu si individuální 1: 1 coaching rezervovat na místě?

V podstatě ano. Většina coachingových jednotek je ale vždy dopředu zamluvená. Pro vaši jistotu doporučujeme si požadovanou kapacitu coachingu s trenérem zarezervovat dopředu.

 

Mohu si na místě zapůjčit vaše sportovní auto?

Ano. Ale stejně jako u coachingu je pro vaši jistotu lepší si vůz zarezervovat dopředu.

 

Platí na tratích hlukové limity?

Ano, některé z tratí mají omezené hlukové kvóty. Např. Nürburgring 130dB. Omezení pro obzvláště hlučné vozy platí i pro Most a Spa Francorchamps. Doposud se během našich akcí nikdy nestalo, že bychom museli nějaký vůz kvůli přílišné hlučnosti odstavit.

 

OPEN PITLANE a Skupiny A/B – jaký je rozdíl?

Open Pitlane režim je celodenní volné ježdění bez rozdělení do skupin.

Jízda po skupinách A a B (vždy maximálně dvě skupiny) je potřebná na okruzích s malou kapacitou.

Rozdělení do skupin probíhá podle vozu a úrovni zkušeností. Díky tomu jsou skupiny homogenní a vy si vaší jízdu více užijete. Při skupinovém ježdění má pro sebe každá skupina zpravidla 8x 30 min. jízdy, což je pro seriový nebo tuningově modifikovaný vůz i pro vaši koncentraci více než dost.

 

Mohu někomu darovat účast na trackday akci nebo taxi jízdu?

Ano, připravíme pro vás dárkový poukaz se zvolenou službou. Darovat lze i osobní coaching, taxi jízdu s našim instruktorem nebo vlastní jízdu obdarovného v jednom z našich závodních nebo sportovních vozů.

 

Nemám supersport, ale chtěl bych se zúčastnit. Jaká auta jezdí na vaše akce?

Není podmínkou mít supersportovní auto. Důležitá je chuť se zúčastnit a mít své auto v dobrém technickém stavu.
Našich akcí na  se účastní celá paleta vozů - pro příklad jsou to auta jako:

  • Porsche GT3,
  • Ferrari,
  • Lamborghini,
  • McLaren,
  • AMG Mercedes GTR, AMG A35, AMG A45,
  • BMW M2, M3, M4,
  • BMW 340i,
  • BMW X4 M,
  • Nissan GTR,
  • Ford Mustang,
  • Ford Focus RS,
  • Toyota Supra,
  • Honda Civic Type R,
  • Abarth,
  • Lotus Exige,
  • Tesla,
  • Dodge,
  • Corvette,
  • Hyundai i30N
  • a další...
 

Můžu jezdit i závodním autem?

Můžete, když budete respektovat trackday pravidla našich akcí.

 

Mám nové auto a bojím se velkého provozu na dráze. Hrozí např. kolize?

Naše akce organizujeme za jasných bezpečnostních pravidlech. Pokud je někdo nedodržuje, stáhneme ho z trati a vysvětlíme mu ještě jednou, že se jedná o trackday a ne o závod.
Při našich akcích na  dbáme na omezený počet aut na dráze tak, aby měl každý účastník dostatek prostoru pro svoji jízdu.
Díky množství času určeného k jízdě si i vy můžete určit, kdy se vydáte na trať ve chvíli, kdy je trať prázdnější.

 

Koná se kurz i v případě nepříznivého počasí?

Kromě extrémních situací jezdíme za každého počasí, včetně toho nepříznivého. Přece jenom není zábava jezdit jen za sucha a sluníčka, ale i za deště. Navíc je dobré se potrénovat i v jízdě za zhoršených podmínek. Jestliže jste se s jízdou za vlhkých či mokrých podmínek ještě nesetkali nebo si nevěříte, doporučujeme vám zamluvit si instruktora a individuální coaching.

 

Kdy se kurzy konají?

Kurzy nabízíme od dubna do listopadu. Zpravidla jezdíme ve všední dny, nejčastěji ve středu, ojediněle také o víkendu. Začínáme ráno v devět a končíme až v šest večer, přičemž většinu času strávíme v autě na okruhu.

FAQ – nejčastěji kladené otázky pro  - Další #

Produkty, které se vám budou hodit

RN Lite

RN Lite

Lepší časy na kolo díky profesionálnímu záznamu dat a videa v jednom. Ideální pro trackday použití. Ideální pro trackday použití.
Výrobce: Race Navigator   Typ produktu: Telemetrie
RN One MK II

RN One MK II

Lepší časy na kolo díky profesionálnímu záznamu dat a videa v jednom. Ideální pro trackday použití.
Výrobce: Race Navigator   Typ produktu: Telemetrie
RN Pro

RN Pro

Lepší časy na kolo díky profesionálnímu záznamu dat a videa v jednom. Ideální pro trackday použití.
Výrobce: Race Navigator   Typ produktu: Telemetrie
RN plug

RN plug

RN OBD Plug Scan Tool
Výrobce: Race Navigator   Typ produktu: Telemetrie
RN Case

RN Case

Pro bezpečnu přepravu a uskladnění vašeho Race Navigatoru.
Výrobce: Race Navigator   Typ produktu: Telemetrie