Dvojice jezdců zeleného Lamborghini Huracán GT3 položila základ svému vítězství po zhasnutí červených světel. Marco Mapelli výborně odstartoval ze třetí pozice a vedení převzal ještě před nájezdem do první zatáčky. Za ním se ale mezi bílé čáry nevešel Craig Dolby ve žluto-černém Laborghini Gallardo Rex GT3 a při snaze vrátit se zpátky na trať kolidoval s Vitantoniem Liuzzim a skončil v bariéře, závod však pokračoval v plném tempu dál.
Imperiale Racing zavelel k povinné zastávce v boxech v polovině časového okna. Zhruba 36 minut před koncem zajel vedoucí Mapelli k mechanikům společně s Albertem Costou za svými zády. Výměna proběhla u lídrů bez problémů, Giovanni Venturini udržel první pozici a dovezl zelený Huracán vítězně do cíle 70minutové jízdy.
Hodně vidět byla při své premiéře rovněž česká stáj Šenkýř Motorsport (viz. foto). Slovenský pilot Richard Gonda kvalifikoval svoje BMW M6 GT3 na dvanácté příčce a po vynikajícím startu se během prvních tří zatáček dostal na osmou pozici. Následně se před něj sice dostal Lourenço Beirão da Veiga se stejnou technikou, přesto na devátém místě vydržel brněnský tým až do zastávek v boxech. Půl hodiny před koncem závodu vystřídal Gondu Jakub Knoll a ten se na trať vrátil v čele skupinky vozů. Byť Knoll bojoval, ve snaze mu nepomohlo nešťastné objíždění stojícího vozu, včetně pětisekundové penalizace za příliš rychlou proceduru v pit-lane. Šenkýřova stáj nakonec spatřila cíl na devatenáctém místě.
Zpomalovací vůz vyjel dnes dvakrát kvůli nebezpečně odstaveným vozům. Naposledy se tak stalo 22 minut před koncem, když na trati zastavil Philipp Frommenwiler za volantem Lexusu RC F GT3. Jeho týmový kolega Albert Costa jen bezmocně kroutil hlavou v boxech, protože v ten moment oba vypadli z boje o titul.
Před nedělním závodem vede průběžnou klasifikaci osamoceně vítězný Giovanni Venturini o 12 bodů před Franem Ruedou a Victorem Bouvengem.