Prvních pár set kilometrů s novou M4 G82 je odjeto a s nimi i čas na první dojmy.
Všeobecné hodnocení si určitě rádi přečtete od motoristických novinářů, testů teď jistě bude všude dost.
Já si šel po vlastnostech, které jsou důležité pro námi propagovanou sportovní jízdu a hlavně pro zjištění, zda ve světě všech možných hybridů a na cestě k příštím emisním normám ještě existuje ostrov pro nás, pravověrné eMkaře.
A existuje.....UFF!!!
•••
Motor S58 má ve verzi Competition 510PS, o 60 koní více než u předchůdce S55.
Lineární průběh, 650Nm a perfektně odladěné ESP. Systémy radím pro začátek nevypínat. Viděli jsme pár fotek aut, jejichž řidiči to zřejmě při těchto teplotách již zkusili.
•••
Zvuk. V době bruselského utahování opasků trpí nedostatkem zvuku všechna sportovní auta. Akrapovič bude již brzy a bude tak naprostou nezbytností.
•••
Převodovka. Téměř závodní dojem z dvojspojkové 7-stupňové převodovky DKG z předchozích modelů M3 E92 a M3/M4 F8x je pryč. Ale není to až tak na škodu - 8-stupňový automat ZF řadí jemněji a rychlost řazení je také úplně v pohodě.
•••
Podvozek. Auto působí pevně, řízení je precizní, nedotáčivost minimální.
Na okresce opravdová “Freude am Fahren”. Nerovnosti v sedadle cítíte, kór v karbonových skořepinách. Ale to je přeco ono, néé?
Comfort režim by mohl být trošku měkčí. To snad jen pro případ, když pojedeme po ose na Ring;-)
Každopádně kdo bude chtít jít níže, změnit setup pro okruhové ježdění a odlišit se, můžu prozradit, že v KW se již pečlivě pracuje.
•••
Brzdy. Ty si při vyšších teplotách ještě pořádně vyzkoušíme později. Zvlášť propagovaný brake-by-wire systém mě velmi zajímá.
•••
Hmotnost. 60kg více je daň mj. za několik dodatečných výztuh, které ale zase auto perfektně zpevnily. Při kombinaci zatáček tuto nálož možná ucítíte, ale to už teda po okresce budete muset jet pořádnou hranu.
•••
Závěr. Nová M4 (M3) je o něco větší a tězší než její předchůdce, ale je výkonnější a co hlavně - moc přijemně se s ní jede. A to je to nejdůležitější.
•
Takže doporučuji si ji u nejbližšího dealera vyzkoušet, případně rovnou objednat. Já to udělám v @renocar_a.s u @bmw_kovalcik.
Vše dobré přeje Robert Šenkýř
... Zobrazit více
New race car in our “cars for sale” 🚀
‼️ NA PRODEJ / FOR SALE LAMBORGHINI SUPERTROFEO EVO 2 ‼️
🇨🇿 Závodní vůz vyrobený v roce 2020, upgrade na Super Trofeo EVO 2., ready to race. V sezonách 2020 - 2022 se vůz zúčastnil několika závodů Lamborghini Super Trofeo Europe, od roku 2023 účast pouze na trackday akcích našeho týmu. Chassis mileage je 26.300 km, motor a převodovka mají 15.000 km od poslední inspekce.
Velmi spolehlivé auto, dosud bez jakýchkoliv problémů. Vůz je aktuálně po kompletní prohlídce s novými brzdami, zapalovacími svíčkami a cívkami, novou spojkou a novými náplněmi, tlumiče právě absolvovaly kompletní revizi. Palivová nádrž má certifikaci ATL platnou do r. 2026. Vůz je dodatečně vybaven druhým sedadlem pro spolujezdce a zpětnou kamerou.
Cena 165.000€ bez DPH. Možnost prohlídky a testu při trackday akci Šenkýř Motorsport 08.10.2024 v Brně
Naše M4 G82 Trackday Evo je vystavena v hotelu Grid na Automotodromu Brno. Kde jinde taky? 🤟😁 Letos máme na AMD Brno spoustu akcí, těšíme se další společný rok s vámi na brněnské trati. Nejvyšší čas se přihlásit, co říkáte? 😉
16.04. Exclusive Trackday Brno
08.05. Exclusive Trackday Brno
10.06. Exclusive Trackday Brno
11.06. Carbonia Cup Brno
23.09. Exclusive Race Test Brno
24.09. Oldtimer & Youngtimer Trackday Brno
08.10. Exclusive Trackday Brno
BMW M2 G87 - our new project 🚀
Hotovo… naše nová 992 GT3 Cup už má nový look 👀 a je připravena pro váš trénink✅. Jak se vám líbi? 🧐
Díky Direct Media za rychlou realizaci 👏. Teď už je naložená do třetího týmového kamionu a společně se dvěma Jaguary F-Type GT4 a jedním Lamborghini Huracán ST Evo II míří na náš další Endless Summer trackday do španělského Jerezu (18.-19.01.2024).
Naše trackday akce jsou i o inovacích, nových projektech. Snažíme se jít neustále dopředu…
V Brně jsme minulý týden představili novinek hned několik. Třeba nová tovární M4 GT4 G82, nebo náš nástupce oblíbené M2 C Trackday Evo, které jsme dali stejný přívlastek - M4 Competition Trackday Evo. Podívejte se na fotky od @danielmartinek.cz z poledního “car to car shootingu”.
Příšti trackday v Brně je již ve středu 10.5. Kdo se chcete přidat, neváhejte se přihlásit. Pár posledních míst ještě máme.
Náš demonstrátor BMW M4 G82 Competition jsme po úspěších jeho předchůdce M2 definitivně pokřtili na Trackday Evo.
To naznačuje i směr dalších úprav:
Prostě M4 Competition Trackday Evo! Premiéra již při trackday akci na Automotodromu Brno 18.4.
... Zobrazit víceBMW /// M-Day Most….in progress ✅
Jako každý rok, Šenkýř Motorsport podporuje akci @czechmclubcz i letos. Přivezli jsme ukázat naši novou trackday zbraň M4 Competition G82 Trackday Evo. Již za chvíli exhibiční jízda s novou M4 GT3.
Top racing víkend GT Winter Series v Barceloně, první s novou M4 GT4 G82 a s posádkou Richard Gonda - Robert Šenkýř v kategorii GT4, jsme nedokončili podle představ.
I přes ne úplně ideální BOP jsme postupným doladěním auta došli až k boji o prvenství v kategorii GT4 a zajeli nejrychlejší kolo endurance závodu v GT4. Na konci safety car fáze do nás ale zezadu narazil nepozorný pilot Porsche a poslal nás do zdi. Škody jsou velké, ale i když je týmový truck a havarovaná GT4 v něm stále ještě na cestě zpět, už řešíme logistiku dílů a plánujeme co nejrychlejší opravu.
Byl to skvělý rok! A my z Šenkýř Motorsport vám za něj chceme poděkovat 😉
Za historicky nejvyšší počet upravených aut, za nejvíce okruhových akcí s vámi, za mnoho nových závodů v projektu “Be a race driver” pro začínající jezdce… za vaši důvěru. 👊
Přibylo nám pár nových závodních vozů v čele s aktuálními modely BMW M4 GT3 a M4 GT4. Byla to další neuvěřitelná jízda na plný plyn!👌 Rok 2023 bude opět plný nových projektů, trackday akcí, do týmu přibudou další závodní vozy a budou to jiné značky než BMW… ale o tom později a postupně.
Přátelé, ještě jednou díky…..bez vás, našich kamarádů, fanoušků, zákazníků a podporovatelů bychom nebyli nic! Těšíme se na vás již za chvíli v sezóně 2023!
Novinka v našem sortimentu - nové karbonové zadní křídlo Akrapovič pro BMW M3 (G80) / M4 (G82)!
Křídlo je lakované a leštěné s vnitřní výztuhou z titanu. Bylo pečlivě testováno pro zamezení nežádoucích turbulencí a aerodynamického hluku a lze jej nastavit ve třech polohách podle požadované míry přítlaku.
Navíc disponuje schválením ABE pro provoz na běžných komunikacích!
BMW M4 GT3
Včera byl velký den. V Mnichově jsme slavnostně převzali zbrusu nový závodní speciál skupiny GT3 - BMW M4 GT3.
Je to výsledek velkého plánování a po letech s předchůdci - BMW Z4 GT3 a BMW M6 GT3, začátek další éry naší cesty GT3 sportem.
Společně s @tomas_mpower jsme si užili krásný den v oddělení BMW Motorsport divize BMW M, nechali se zaškolit a převzali první informace o tomto nádherném voze. Díky Tomáš Erdelyi za asistenci!👊
Těšíme se na první testovací kilometry s @richardgonda, @jarekjanis a všemi členy týmu Šenkýř Motorsport.
Rollout vozu proběhne již 25.8. v rámci naší trackday akce na Slovakiaringu. Tak kdo máte sportovní auto, chcete si zajezdit na okruhu a k tomu vidět zblízka i v akci také novou M4 GT3, neváhejte a přihlašte se!
Večer po akci bude pro všechny účastníky velká “Beer & Grill” party.
Náš projekt Porsche 992 GT3 je v plném proudu.
Aktuálně probíhá instalace kompletního výfuku Akrapovič vč. svodů a montáž katbonových doplňků.
V přípravě je upgrade brzd, ve výrobě již podvozek KW V4 Racing.
Bude to rychlý auto!
Really great job!
Nová extrémně lehká kola Edelweiss nás příjemně překvapila! S perfektně vyladěným ET a dokonalým zpracováním jsou k dispozici pro M3/M4 minulé generace F80/F82 i té současné G80/G82. Vybírat navíc můžete z 13 různých povrchových úprav.
Zrození další M2 Competition Trackday Evo……a s lehce updatovaným aeropaketem.
Pro více informací k úpravám Šenkýř Motorsport:
BMW M4 G82 Evo - již brzy na evropské street & trackday scéně.
Historie BMW M je úzce spjatá s Šenkýř Motorsport. S vozy BMW M pracujeme, závodíme a upravujeme je již od začátku 90.let a typu M3 E30.
Dalším modelem, na kterém již pár měsíců pracujeme, je BMW M4 G82 Evo. Vydržte ješte malou chvíli a těšte se na další projektovou káru z dílen Šenkýř Motorsport.
Vyslyšeli jsme zákazníkovo přání dostat jeho BMW M3 G80 co nejníž, aniž by to bylo na úkor každodenní použitelnosti. Výškově stavitelné pružiny KW, k jejichž vývoji jsme také přispěli, to umožní při současném zvýšení stability a zachování velmi slušného komfortu. K tomu jsme vůz vybavili titanovým výfukem Akrapovič cat-back s řešením OPF-off. Třešničkou na dortu byla instalace karbonového sání Šenkýř Motorsport /Armaspeed, které velmi efektně zdůrazní práci sériového blow-off ventilu.
Jsme moc zvědaví na nový stavitelný podvozek KW Varianta 5 pro náš projekt BMW M4 G82 Evo.
Abychom si zkrátili čekání, nainstalovali jsme zatím výškově nastavitelné pružiny KW. Snížení podvozku o 30 resp. 40 mm vozu vizuálně velmi prospělo, i se sériovými koly vypadá fantasticky. Světlá výška i charakter tlumení si přitom nad očekávání tykají i s českými silnicemi.
Vzhledu navíc velmi prospěly námi vyvinuté podložky pod kola.
🔥BMW M4 G82 Competition🔥
Nový přírůstek a projekt Šenkýř Motorsport je již v dilně našeho Performance & Racing Centra v Brně!
Po veleúspěšné M2 Competition Trackday Evo přichází čas na další výzvu - nový projekt BMW M4 Competition zaměřený na zvýšení výkonnosti a dynamiky a snížení hmotnosti auta.
První kroky:
Nejnovější podvozek KW Clubsport V5 je již ve vývoji, sportovní sání a další díly ve výrobě nebo na cestě….
První letošní Endless Summer víkend - 4.-5.12.2021 na španělském okruhu Ascari je za námi!
•
A bylo to skvělé, za perfektních teplot, plného slunce, bez Covidu, bez restrikcí …… a hlavně s mnoha kilometry na trati a bezchybnými večery s vyhlášenou gastronomií jižní Andalusie!
•••
Příští termíny v zimě 2022:
• 22. - 23.01.2022 Ascari Race Resort (E)
• 06. - 07.02.2022 Portimao (P)
• 10.- 11.02. 2022 Jerez (E)
• 16. - 17.02.2022 Circuito Iberia (E)
• 19. - 20.02.2022 Ascari Race Resort (E)
• 05. - 06.03.2022 Ascari Race Resort (E)
• 09. - 10.03.2022 Aragon (E)
• 12. - 13.03.2022 Barcelona Catalunya F1 (E)
•••
Co je Endless Summer Ascari?
Zimní okruhové tréninky Šenkýř Motorsport v jižním Španělsku a Portugalsku.
Vždy dva víkendové dny plné tréninku s individuálním coachingem a rozborem telemetrie v našich závodních vozech (BMW M4 GT4, Porsche Cup, Cayman GT4), případně ve vašem vlastním voze.
Užijte si s námi nekonečné léto a potrénujte ve chvíli, kdy mají ostatní piloti svá auta na nabíječkách v garážích.
Velký jezdecký pokrok je díky individuálnímu dohledu našich trenérů zajištěn!
Přímý let z Prahy nebo Vídně trvá 3 hodiny - je to blíže, než si myslíte!
•••
Pro více informací nás kontaktujte:
· www.senkyr.cz
· info@senkyr.cz
· +420 602711474
Vánoční stromek už je doma🌲
Na střeše Porsche Carrera 997 po cestě přibrzdil i kde jinde než na Masarykově okruhu✅
Zítra už bude svítit v showroomu našeho Performance & Racing Centra. Přijďte mrknout a oslavit s námi Vánoce! 😉🎄
Expozice KW Suspension, ST Suspension a BBS na Motorshow Essen bere dech.
Jako každý rok jsme na veletrhu opět při tom a rádi sledujeme neustále pokračující vývoj nových podvozků a aplikací.
•••
Jsme již mnoho let hrdým partnerem a zastoupením všech tří značek pro český a slovenský trh. A opravdu nás těší, že i BBS teď patří pod křídla KW Automotive.
•••
Takže kdo budete potřebovat nový podvozek, pružiny nebo kola, kontaktujte nás.
• www.senkyr.cz
• info@senkyr.cz
• +420 602711474
Today’s arrival 🔥
Vydražené artefakty továrních jezdců BMW Motorsport ve službách týmu Marc VDS k naší Z4 GT3 - boty Jorga Mullera a rukavice Maxime Martina - prostě MUST HAVE 😁
•••
Legendární Z4 GT3, pole position car Augusto Farfuse z 24h Nurburging 2015, jsme vrátili do původních barev jeho posledního závodu a teď je ozdobou našeho showroomu. Vážíme si s pokorou historie a všech důležitých milníků historie motorsportu.
1:1 coaching a ranní porada trenérů Tomáš Erdélyi, Robert Šenkýř a Richard Gonda (zleva) před říjnovou trackday akcí v Brně. Pečlivá příprava a individuální přístup je vždy půl úspěchu našeho konceptu “Be a race driver”.
•••
Nyní si všichni naši trenéři dají tři týdny pauzu, abychom již první prosincový víkend zahájili na okruhu Ascari naše celozimní tréninky programu Endless Summer v jižnim Španělsku.
Zučastnit se můžete s našimi vozy M4 GT4, do Španělska vám na zimu přivezeme i vás vlastní vůz, o který se na místě postaráme.
Z kapacity na krytém kamionu zbývají pro přepravu vašich vozů poslední dvě místa….
•••
Termíny a více info na:
• motorsport@senkyr.cz
• www.senkyr.cz
• +420 602711474
•••
Výroční výfuk k 30 letům Akrapovič pro Ferrari F8 Tributo a Spider vzbudil na #praguecarfestival zaslouženou pozornost. Zvlášť když nese číslo 1 ze série pouhých 30 ks pro celý svět.
M2 Competition Trackday Evo, náš projekt superrychlého trackday auta za přijatelnou cenu, jsme pár dnů před odjezdem za tréninky do jižnilho Španělska vystavili na Prague Car Festivalu……A jak jinak než v přítomnosti celého sortimentu maziv Ravenol, které ve všech našich vozech výhradně používáme.
•••
Je to teprve 14 měsíců, co jsme představili první kus M2 C Trackday Evo, tento výstavní kousek už má čislo 8.
A hmotnost? Jsme již na 1370kg….
•••
Máte i vy chuť zapracovat na své M2 nebo M2 Competition?
Ozvěte se nám a zkonzultujte s námi váš projekt.
• www.senkyr.cz
• info@senkyr.cz
• +420602711474
‼️The famous Marc VDS Z4 GT3 is now ready wraped back into the 24h Spa Francorchamps 2015 livery. That was the last race of this car and chassis number in the Belgian team ‼️
•••
The ex Marc VDS Z4 GT3 in the latest 2015 spec is since 2016 in our hands. This famous car did only two following races in it’s Marc VDS history:
•
1. 24h Nurburgring 2015 (Nr.26 - Farfus/Muller/Catsburg/Adorf)
Pole position A.Farfus 8.17.394
Race result: 4th place
Fastest race lap: 8.18.690
•
2. 24h Spa Francorchamps (Nr.45 - Martin/Farfus/Werner)
Retired 3h to go from the over 50s lead due the technical failure.
•
We decided to bring the car back into the famous Marc VDS colours and put it into our showroom. Look on it, this is a result.
•••
Další velký projekt je u konce!
Kompletní oprava motoru S54 B32 z krásné M3 E46, vybavené kompresorem, se povedla.
M3 po výměně bloku, pístů, opravě hlavy a celkovém přetěsnění již odjela vstříc prvním zabíhacím kilometrům a my jsme rádi, že vše funguje jak má ✅
•••
V naší motorárně se již pracuje na dalších revizích motorů z M3 E36, M3 E46, M5 E34, M3 E92, E92 N54 a Porsche 993.
•••
Zima se blíží a my zase budeme mít více času na vaše projekty…..repase motorů, diferenciálů, náprav atd.
Ozvěte se i vy pro nezávislou kalkulaci vašeho projektu:
• www.senkyr.cz
• info@senkyr.cz
• +420602711474
Největší trackday roku již tento čtvrtek 26.08. na Slovakiaringu.
Na trati zažije premiéru i nejnovější AMG GT Black Series 🔥
•••
Kromě tohoto klenotu se po Slovakiaringu bude prohánět i několik Ferrari, Mclarenů, Lamborghini, Porsche, BMW a dalších závodních i sportovních vozů. Bude i závěrečná “Beer & Grill” afterparty.
•••
Stále je ještě možné se přidat…
Pro bližší informace nebo přihlášení pište nebo volejte:
• www.senkyr.cz
• info@senkyr.cz
• +420 602711474
997.2 4S 2009 PDK with aerokit….new in our garage
•••
Kromě úprav vozů BMW to myslíme vážně i s vozy Porsche.
A když spojíme práci, vášeň a dlouholeté sny dohromady, jde to jednodušeji….
Jak jinak odhalit taje všech modelů Porsche, než je milt pořád nablízku a jezdit s nimi?
•••
Ať už běžný servis, lehký styling, nebo úprava Šenkýř Motorsport či Manthey Racing, jsme tady pro vás 👊
Renovace Porsche 911 Carrera v našem Performance & Racing Centru je hotová.
•
Nádherné Porsche generace 993, r.v. 1996, u nás prošlo kompletní renovací motoru 3,6 l (210 kW/ 286 k), brzd a všech podvozkových dílů, včetně instalace na míru šité sady tlumičů a pružin KW Var.3.
•
Barva Polární stříbrná met., interiér Midnight Blue kůže - i zde jsme zapracovali a obnovili opotřebované části.
•
Přejeme majiteli příjemnou jízdu a krásné zážitky s tímto skvostem!
Porsche 991 GT3, Šenkýř Motorsport and MG Film CZ on track 💥
•••
Líbí se vám naše video? Chtěli byste i vy medailon svého vozu a vzpomínku na vaši okruhovou vášeň?
Další natáčení možné již při naší příští trackday akci 16.6. a 17.6. na Automotodromu Brno.
•••
Více info o trackday akcích Šenkýř Motorsport:
• www.senkyr.cz
• info@senkyr.cz
• +420602711474
Jsou auta, která berou za srdce.
M3 E30 je kult, vyjímečný vůz, kdysi začátek naší “BMW pozitiv” cesty,
•••
Tato M3 E30 2,3l, r.v.1989, je v naší péči již mnoho let. Laděním motoru S14 v naší motorárně dostala výkon, podvozkem KW jízdní vlastnosti, brzdami AP Racing zase decelerační kvality, samosvorem Drexler zase ty akcelerační. Je to prostě funkční auto.
Na počest legendárního týmu BMW Schnitzer a hlavně našeho přítele, legendárního jezdce Roberta Ravaglii, dostala i typický originální polep.
Po jarním refreshi je nyní připravena do další, již 32. sezóny “Freude am Fahren”.
Toyota Supra GR a další část úprav v Šenkýř Motorsport.
•••
• Podvozek KW Clubsport 2-cestný s horním uložením
• Trackday setup
• Instalace, nastavení, vyvážení
• Test již příští týden v Mostě
Prvních pár set kilometrů s novou M4 G82 je odjeto a s nimi i čas na první dojmy.
Všeobecné hodnocení si určitě rádi přečtete od motoristických novinářů, testů teď jistě bude všude dost.
Já si šel po vlastnostech, které jsou důležité pro námi propagovanou sportovní jízdu a hlavně pro zjištění, zda ve světě všech možných hybridů a na cestě k příštím emisním normám ještě existuje ostrov pro nás, pravověrné eMkaře.
A existuje.....UFF!!!
•••
Motor S58 má ve verzi Competition 510PS, o 60 koní více než u předchůdce S55.
Lineární průběh, 650Nm a perfektně odladěné ESP. Systémy radím pro začátek nevypínat. Viděli jsme pár fotek aut, jejichž řidiči to zřejmě při těchto teplotách již zkusili.
•••
Zvuk. V době bruselského utahování opasků trpí nedostatkem zvuku všechna sportovní auta. Akrapovič bude již brzy a bude tak naprostou nezbytností.
•••
Převodovka. Téměř závodní dojem z dvojspojkové 7-stupňové převodovky DKG z předchozích modelů M3 E92 a M3/M4 F8x je pryč. Ale není to až tak na škodu - 8-stupňový automat ZF řadí jemněji a rychlost řazení je také úplně v pohodě.
•••
Podvozek. Auto působí pevně, řízení je precizní, nedotáčivost minimální.
Na okresce opravdová “Freude am Fahren”. Nerovnosti v sedadle cítíte, kór v karbonových skořepinách. Ale to je přeco ono, néé?
Comfort režim by mohl být trošku měkčí. To snad jen pro případ, když pojedeme po ose na Ring;-)
Každopádně kdo bude chtít jít níže, změnit setup pro okruhové ježdění a odlišit se, můžu prozradit, že v KW se již pečlivě pracuje.
•••
Brzdy. Ty si při vyšších teplotách ještě pořádně vyzkoušíme později. Zvlášť propagovaný brake-by-wire systém mě velmi zajímá.
•••
Hmotnost. 60kg více je daň mj. za několik dodatečných výztuh, které ale zase auto perfektně zpevnily. Při kombinaci zatáček tuto nálož možná ucítíte, ale to už teda po okresce budete muset jet pořádnou hranu.
•••
Závěr. Nová M4 (M3) je o něco větší a tězší než její předchůdce, ale je výkonnější a co hlavně - moc přijemně se s ní jede. A to je to nejdůležitější.
•
Takže doporučuji si ji u nejbližšího dealera vyzkoušet, případně rovnou objednat. Já to udělám v @renocar_a.s u @bmw_kovalcik.
Vše dobré přeje Robert Šenkýř
‼️Thank you - we know your opinion and start right now to wrap our Z4 GT3 into the 24h Spa Francorchamps 2015 livery. That was the last race of this car and chassis number ever ‼️
•••
For those who haven’t noticed our task before, here once again 😉
•••
This ex Marc VDS Z4 GT3 in the latest spec is since 2016 in our hands. This famous car did only two following races in it’s history:
•
1. 24h Nurburgring 2015 (Nr.26 - Farfus/Muller/Catsburg/Adorf)
Pole position A.Farfus 8.17.394
Race result: 4th place
Fastest race lap: 8.18.690
•
2. 24h Spa Francorchamps (Nr.45 - Martin/Farfus/Werner)
Retired 3h to go from the over 50s lead due the engine failure.
•
We decided to bring the car back to the famous Marc VDS colours and put it into the museum forever.
•
What do you think?
Should we take the livery of 24h Nurburgring or 24h Spa Francorchamps⁉️
Dnešní první letošní velkou trackday akci v Brně jsme kvůli Covid opatřením museli na poslední chvíli přesunout.
•
Tak jsme dnes na okruh zajeli alespoň pro fotku v rámci prvního testu nové M2 Competition Trackday Evo Nr.6. Více o právě dokončeném projektu již brzy....
•
Každopádně nový termín brněnské akce je 05.05.2021.
Pro ty z vás, kteří už tak dlouho nevydrží, máme ještě před tím, 28.04. exkluzivní testovací den v Mostě.
•
Nejbližší akce Šenkýř Motorsport
28.04. Autodrom Most
05.05. Automotodrom Brno
01.06. Automotodrom Brno
•
Přihlášky a více info na našem webu v sekci “Kurzy sportovní jízdy”.
Link v bio.
Škoda, že po bílé sobotě nepřichází modrá neděle.
Dnes by se to totiž moooc hodilo.......kdy jindy by člověk mohl obdivovat takto modrou oblohu 🤔
Dalši etapa modifikace této krásné M2 Competition “Black” dokončena. Více v referencích na našem webu zde:
https://www.senkyr.cz/cz/reference
Jaro je tady a my finišujeme desítky vašich projektů tak, abyste včas vyrazili do okruhové i okreskové sezóny.
•••
• Diferenciály Drexler - na fotce do M135i
• Motory BMW a Porsche - zde jedna z velkých renovací S65 V8
• Charge pipy a crank hub fixy S55 pro M2/M3/M4 - konečně zase skladem, bereme opět nové objednávky instalací
• Brzdové kity a jejich chlazení - zde M2 C Trackday Evo
• Podvozky KW - Audi R8 atd.
• Výfuky Akrapovič na všechny vozy - zde M4 F82
• Kola BBS a výměny pneu - na fotce 18” pro M2 C a trackday
•••
Více na našem webu, vč. nové sekce
“Auta na prodej” a dalších akualit
Neváhete nás kontaktovat pro konzultaci vašeho projektu.
• Tel: 602711474
• Email: info@senkyr.cz
• Web: www.senkyr.cz
M5 F90 a lehký tuning tohoto sportovního power sedanu v našem Performance & Racing Centru.
•••
• Akrapovič Slip-On Line
• PowerRSM Stage 1 upgrade (700PS/850Nm)
• KW výškově stavitelné pružiny
• Odtrhová karbonová hrana střechy a víka kufru
Pro vaše dotazy pište nebo volejte na info@senkyr.cz nebo 602711474.
Pro více informací a fotek sledujte web www.senkyr.cz.
Sunday’s grid 😇
M4 G82 & GT3 RS 991.2
Pojďte s námi na cestu časem🔥
•
Všechny M3/M4 Coupé historie divize BMW ///M jsou k vidění spolu v Šenkýř Motorsport Performance & Racing Centru.
•••
32 let uplynulo od výroby naší čtyřválcové M3 E30 z roku 1989 po zatím aktuální, šestiválcovou M4 G82.
•
M3 E30: 1986-1992
M3 E36: 1993-1999
M3 E46: 2000-2006
M3 E92: 2007-2013
M4 F82: 2015-2020
M4 G82: 2021-
M3 E30 a M4 G82 spolu v showroomu Šenkýř Motorsport Performance & Racing Centra.
•••
První a zatím poslední, čtyři generace a 32 let rozdílu - emočně nepopsatelné....
Nová M4 rozdělila náš tým na dva tábory - "puristi" velebí čistou M4 s manuálem a zadním pohonem, "racemaniaci" chtějí Competition s M Steptronicem a M xDrive. Robert Šenkýř se jen usmívá a těší se na závodní verzi M4 GT3.
To, na čem se ale shodneme všichni, je fakt, že na vlastní oči vypadá fantasticky - díky spolupráci s @renocar_a.s se o tom můžete nyní přesvědčit i Vy na našem showroomu!
Nádherná M4 F82 Clubsport je po úpravě v Šenkýř Motorsport hotová a připravená dělat radost svému majiteli na okruhových trackday akcích sezóny 2021. Začínáme již 31.3. na Autodromu v Mostě....
•
Více o této M4 i dalších performance úpravách na webu www.senkyr.cz.
Projekt BMW M2 Competition Trackday Evo Nr.5 - jedeme dál‼️
Nyní jsou na řadě brzdy. Přední i zadní sada Šenkýř Motorsport s použitím komponentů #apracing a deskami Endless, Ferodo nebo Pagid dle použití a přání zákazníka. Samozřejmostí je i chlazení brzd. Ke kotouči a třmenu míří tři přívody vzduchu z airductů předního nárazníku.
•••
M2 C Trackday Evo je modifikovaná M2 Competition pro maximální trackday performance a nekompromisní použití našeho zákazníka na českých i evropských okruhových akcích.
Auto se však dá stavět i postupně v logických celcích, rozloží se tak investice a vůz postupně roste se svým jezdcem.
•••
Již pátá M2 Competition naší edice “Trackday Evo” bude obsahovat kompletní portfolio modifikací od karbónového bodykitu přes ochranný celorám, 3-cestný podvozek KW Competition, sadu ramen se sportovní kinematikou, brzdy AP Racing s chlazením, diferenciál Drexler s chlazením, karbonlithiovou baterii Liteblox, chladiče se zvýšenou úcinností a další a dalši úpravy pro minimální hmotnost a maximálni výkonnost.
•••
Cílem pro tuto M2 Competition naší edice “Trackday Evo” je attack času 1:40,00 v Mostě, 2:15,00 v Brně a na Slovakiaringu a přiblížení se k 7:00 na Nordschlefe BTG.
Moc daleko od těchto limitů už nejsme, tak uvidíme třeba již na naší první trackday akci 31.3. právě v Mostě🤗
•••
Kdo si chce M2 C Trackday Evo vyzkoušet, ozvěte se! Na našich trackday akcích to po předchozí rezervaci samozřejmě bude možné.
Prohlídka a konzultace v našem Performance & Racing centru kdykoliv....👊
Projekt příští M2 Competition Trackday Evo jde do další fáze - instalujeme díly bodykitu.
•
Karbonová přední i zadní kapota, sada blatníků s odvětráním, střecha, přední spoiler a zadní přítlačné křídlo ušetří hmotnost, vylepší design a hlavně pomůže přinést požadované jízdní vlastnosti.
Další velký projekt právě začíná‼️
BMW M2 Competition Trackday Evo pro maximální trackday performance a nekompromisní použití našeho zákazníka na českých i evropských okruhových akcích.
•••
Již pátá M2 Competition naší edice “Trackday Evo” bude obsahovat kompletní portfolio modifikací od karbónového bodykitu přes ochranný celorám, 3-cestný podvozek KW Competition, sadu ramen se sportovní kinematikou, brzdy AP Racing s chlazením, diferenciál Drexler s chlazením, karbonlithiovou baterii Liteblox, chladiče se zvýšenou úcinností a další a dalši úpravy pro minimální hmotnost a maximálni výkonnost.
•••
Cílem pro tuto M2 Competition naší edice “Trackday Evo” je attack času 1:40,00 v Mostě, 2:15,00 v Brně a na Slovakiaringu a přiblížení se k 7:00 na Nordschlefe BTG.
Moc daleko od těchto limitů už nejsme, tak uvidíme třeba již na naší první trackday akci 31.3. právě v Mostě🤗
Kdo si chce M2 C Trackday Evo vyzkoušet, ozvěte se! Na našich trackday akcích to po předchozí rezervaci samozřejmě bude možné....👊
Renovace M20B25 do E30 325i pro @bmw_kovalcik je u konce.
•••
Motor je v autě, vrčí a my už teď majiteli jen popřejeme, ať si tu nádheru maximálně užívá...
Porsche 993, r.v 1996 a revize motoru, spojky, převodovky a diferenciálu.
•
V prvni fázi jsme již zrenovovali brzdy, interiér a nainstalovali perfektně fungující podvozek KW Var.3. Teď je na řadě celá pohonná jednotka ✅
Dyno check S50 B32 pro BMW M3 E36 GTR 💪
•
Kompletní stavba motoru je jen část práce. Tento jsme dělali úplně celý s novou klikou, ojnicemi i písty s podstatně vyšší kompresí.
•
Před předáním vozu je vždy potřeba motor několik hodin zaběhnout v nizší zátěži a následně doladit mapu paliva, předstihu a nastavení vanosů.
•
Tento motor se povedl perfektně, teď se se zákazníkem těšíme na první závody.
Motor M20B25 do E30 325i pro @bmw_kovalcik.
•••
Kompletní renovace je hotová, zbývá už jen nainstalovat do auta, vyrazit na projížďku a užívat si tu nekonečnou lehkost bytí.....😉
Fotky z montáže do auta a prvního startu již brzy! 😊
Další “busy day” v našem Performance & Racing Centru v Brně - Popůvkách 👌
Nenudíme se, ale jsme velmi vdečni za vaši důvěru v naši práci! 👊
•••
• M2 Competition - crank hub fix + diferenciál #Drexler
• M4 F82 - crank hub fix
• M3 E92 - dokončení instalace sportovních svodů
• Porsche 993 - start druhé fáze renovace, tentokrát pohonná osa - motor, spojka, převodovka, diferenciál
‼️Your opinion needed‼️
This ex Marc VDS Z4 GT3 in the latest spec is since 2016 in our hands. This famous car did only two following races in it’s history:
Pole position A.Farfus 8.17.394
Race result: 4th place
Fastest race lap: 8.18.690
Retired 3h to go from the over 50s lead due the engine failure.
We decided to bring the car back to the famous Marc VDS colours and put it into the museum forever.
What do you think?
Should we take the design of 24h Nurburgring or 24h Spa Francorchamps⁉️
Polep vlajky České republiky
Nový projekt M2 Competition z dílen Šenkýř Motorsport je na světě!
Naše M2 C Trackday Evo tak dostává dalšiho sourozence s ambicemi pod 7:30 na Nordschleife BTG, který ale bude schopen vyrazit i na pěknou víkendovou projížďku na nejbližší okresku.
Barvu Hockenheim Silver jsme individuálně odlišili transparentní matnou fólií s ///M motivem na přání majitele.
Více informací o technice již brzy. Co je ale jasné - narodila se další superrychlá M2 C 🔥