Sedadla RECARO činí jízdu bezpečnější, pohodlnější a lépe ovladatelnou. Od roku 1906 se společnost RECARO stala ikonou, jejíž sedadla nejsou vyrobená jen z precizních komponentů a kvalitních materiálů, ale i z inovací, kvality, řemeslného umění a vášně pro auta. Čtyři modelové řady – Dynamic, Race, Comfort a Classic pokryjí jakékoliv požadavky na bezpečnost, pohodlí a kontrolu nad vozem, ať už vlastníte komfortní sedan, sportovní vůz pro víkendy na okruzích nebo atraktivní youngtimer, variabilita potahových materiálů umožňuje sladit sedadla RECARO s každým interiérem.
Pokud něco potřebujete rychle, neváhejte nás kontaktovat.
Cítit se v autě bezpečně a pohodlně je jedním z nejdůležitějších faktorů. A začíná to u správných sedaček. Někdy nejsou původní sedadla dostačující, a tak možná hledáte vhodnou a bezpečnou náhradu. Nevíte, jaká sedačka se vleze do vašeho sportovního auta? Tápete, jestli zvolit spíše retro, moderní nebo sportovní design sedačky? Nebo hledáte původní sedadla do vašeho opečovávaného veterána?
Jestliže se ptáte na některou z těchto otázek anebo máte jakýkoliv jiný problém, rádi vám pomůžeme a dáme dobrou a užitečnou radu. Kontaktujte nás přes telefonní číslo +420 725 924 058, e-mailem na info@senkyr.cz nebo prostřednictvím formuláře a my se vám co nejdříve ozveme.
Ne každému se poštěstí založit firmu, která má dnes více než stoletou tradici. Původní sedlář Wilhelm Reutter je jednou z výjimek. Na začátku 20. století založil ve Stuttgartu v roce 1906 firmu na vývoj a výrobu automobilových karosérií, interiérů a sedadel, přičemž z počátku produkoval jen několik málo kusů, navíc ručně vyrobených.
Ve dvacátých letech již společnost přešla na sériovou výrobu ve fabrikách a postupně osazovala své designy karosérií a interiérů do vozů značek Benz, Porsche, Wanderer nebo Volkswagen. Zasloužila se také o vytvoření prototypu Volskwagenu 303, z něhož se inspiroval v následném půlstoletí celosvětově známý VW Brouk.
Po druhé světové válce si Reutterova firma patentovala sedadlo se sklápěcím opěradlem (1953), oslavila padesátileté výročí (1956) a vyrobila Porsche s pořadovým číslem 10 000 (taktéž 1956). Dokonce pro zmíněnou německou značku vytvořila prototypy dnes ikonických vozů Porsche 901/911.
Nakonec v roce 1963 koupilo Porsche jejich továrnu na karoserie. Z velké společnosti se odtrhlo oddělení, jež nově pojmenovali Recaro, a to zkratkou ze slov REutter-CAROsserie. Mladičká firma se přeorientovala čistě na vývoj a výrobu nejkvalitnějších a špičkových sedaček do auta.
Recaro sedačky i nadále spolupracovaly s Porsche (a to u všech sériově vyráběných vozů až do roku 1997). Prvním důležitým milníkem bylo uvedení jejich první sportovní sedačky s názvem Recaro SportSitz v polovině 60. let. Ta měla zcela nezaměnitelný závodnický vzhled, zároveň byla bezpečná, ergonomická a do detailů vyvedená.
Druhým mezníkem pak bylo představení skořepinové sedačky pro závodění v roce 1967. Recaro se postupně stalo velkou značkou v motorsportové komunitě. Existovaly dokonce doby, kdy se na závodních tratích používaly jenom sportovní sedačky od Recaro. Řady produktů se i v následujících dvaceti letech neustále rozšiřovaly, např. o sedadlo s reproduktory v opěrce hlavy.
Na začátku 90. let dalo Recaro dohromady s několika vědci, lékaři, designéry a inženýry koncept pojmenovaný Recaro DNA. Jejich představou je, že sedadlo do auta by nemělo být jen pohodlné, ale především zdraví prospěšné v dlouhodobém měřítku. Toho se dociluje kopírováním lidského těla a jeho křivek tak, aby člověk v autě seděl pevně na místě a nelétal z kraje na kraj. Tohoto modelu se drží až do současnosti.
Dnes snad ani neexistuje automobilka, který by neimplementovala Recaro sedačky do svých modelů – vedle již zmiňovaných se k nim přidali BWM, Toyota, Aston Martin, Mitsubishi, Ford, Audi, Lamborghini, Fiat, Honda, Kia, Mazda, Nissan ad.
Mimo sportovní sedačky do aut a závoďáků se Recaro věnuje ještě třem dalším odvětvím. Od roku 1971 vyvíjí sedačky do letadel do Business a Economy tříd. Pod jménem Recaro Kids vyrábí autosedačky pro děti a příslušenství k nim. Novinkou je od 2018 vstup na pole eSportu s gamingovými sedačkami.
Původem německá firma má ve svém portfoliu více než dvě desítky sedaček, nicméně je všechny rozděluje do čtyř modelových řad, a to v závislosti na jejich zamýšleném využití:
Nejvyšší řada sedaček Recaro Race tvoří exkluzivní produkty víceméně určené jen na závodní okruhy. Nejvyšší prioritou u těchto sedadel je maximální bezpečí, dokonalá spolehlivost a odolnost, a to bez jakýchkoliv kompromisů. Naopak s pohodlím se úplně nepočítá. Pro závodníky neexistuje lepší volba.
Nejrozšířenější sedačky Recaro určené na sportovní jízdu, trackday akce a zároveň na běžné použití ve městech najdete v sérii Dynamic. Jejími nejtypičtějšími představiteli jsou:
Obě sedačky jezdce pevně usadí do stabilní pozice a nabízejí mu bezvadnou podporu pro tělo, torzo a ramena (což je důležité především při jízdách na okruzích). Zároveň zajišťují velkou míru komfortu při jízdě po městě (např. i možností upravit si vzhled a použité materiály).
Díky Recaro Sportster CS zažijete sportovnější prožitek jak při jízdě na trati, tak i na otevřených silnicích. Komfort mu dodává možnost nastavení opěrky nebo zabudování topení, bezpečnost zase postranní airbagy.
Recaro Pole Position ABE poslouží výborně náročnějším uživatelům, kteří tráví více času na trati, pravidelně obrážejí trackday akce nebo příležitostně nastoupí i do nějakého závodu. Váhu této sportovní sedačky může snížit skořepina z carbonu a aramidu, pohodlí zvýší lepší podpora bederní páteře.
Komu se nestalo, že byl po dlouhé jízdě autem celý rozlámaný, vystresovaný a naštvaný kvůli nepohodlné sedačce? Recaro má řešení v řadě Comfort, která staví pohodlí nade vše. Roky zkušeností se projevily v dokonale ergonomickém sedadle s bočním vedením, zabudovaným topením či chlazením a různými možnostmi nastavení.
Co jiného dát do starého auta, než původní komponenty od původního výrobce? Uchovejte ducha doby s tradičními Recaro sedačkami řady Classic. Černo-bílý design s černými okraji vrátí každého, kdo se do auta jen posadí, do osmdesátek, přesto se ale ani trochu trochu nesleví z bezpečnosti a pohodlí, které jsou zajištěny moderními postupy a ergonomií.
Recaro jsme například řešili u
Náš demonstrátor BMW M4 G82 Competition jsme po úspěších jeho předchůdce M2 definitivně pokřtili na Trackday Evo.
To naznačuje i směr dalších úprav:
Prostě M4 Competition Trackday Evo! Premiéra již při trackday akci na Automotodromu Brno 18.4.
... Zobrazit víceDalší větší projekt úprav oblíbené M2 Competition, tentokrát ve specifikaci s manuální převodovkou.
•••
- Úprava motoru PoweRSM Stage2 (480 k/790 Nm)
- Upgrade chlazení turba Wagner Tuning včetně hliníkových charge pipes
- Instalace kompletního výfukového systému Akrapovič
- Instalace a setup podvozku KW Varianta 3
- Upgrade brzdového systému
- Instalace karbonové kapoty CS style
- Instalace sedadel Recaro Sportster CS
Se spokojeným majitelem už řešíme rozsah prací pro další fázi úprav….
•••
Máte zájem o úpravu vašeho vozu?
Kontaktujte nás, rádi s vámi projdeme vaše představy a vypracujeme nezávislou nabídku.
• info@senkyr.cz
• www.senkyr.cz
• +420 602711474
•
BMW M2 Competition.
Zahájení prací na krásném projektu - motor, chlazení, kompletní výfukový systém Akrapovič, stavitelný podvozek KW, sedadla Recaro a racing pásy, krátké řazení, ochranný rám a karbonové díly.
A hlavně - nádherná M2 Competition v nezvyklé kombinaci s manuálním řazením a bez filtrů OPF…
•••
Spojte se s námi i vy pro nabídku úpravy vašeho vozu.
• www.senkyr.cz
• info@senkyr.cz
• +420602711474
Senkyr Motorsport Showroom .....with love, passion and expertise 😍
Přijeďte se podívat do našeho Performance & Racing Centra v Brně - Popůvkách a probrat s námi své motoristické vize 👊
#senkyrmotorsport #performance #racing #tuning #center #showroom #workshop #trackdays
Zima se blíží a s ní i realizace různých plánů na příští seźonu. Kdo uvažujete o sedadlech, přijeďte se poradit k nám. Máme zde k vyzkoušení kompletní sortiment sportovních sedadel značky Recaro.
Zrovna dnes dorazila dvě sedadla Pole Position - dle přání zákazníka v kůži, přišly i další zajímavé kousky....
M2 Competition Tracktool - další kompletní přestavba hotová.
Auto už svůj potenciál ukázalo po první fázi úprav, majitel s ním dal třeba náš letní Slovakiaring za 2:18,5.
Nyní doladění posledních detailů před odjezdem na zimní španělské trackday akce s Šenkýř Motorsport.
➡️ Akrapovič Evolution Line ➡️ Svody s 200 CPSi katy ➡️ Intercooler Wagner Tuning ➡️ Charge pipes ➡️ Ecu Tuning 500PS/750Nm ➡️ KW Clubsport 3-cestný ➡️ AP Racing PN i ZN ➡️ Recaro a 6-bod.pásy ➡️ 3-dilné BBS, Michelin slick ➡️ Svorníky kol místo šroubů ➡️ Karbon PN i ZN kapota, blatníky, křídlo, splitter ➡️ Drexler samosvorný dif. ➡️ Zkrácené řazeni - manuál ➡️ Setup Šenkýř Motorsport pro trackday použití
Krásná M2 Competition a instalace podvozku KW Clubsport 3-cestný v našem Performance & Racing Centru.
Snížení až 15-45mm, perfektní trackday setup, nastavitelné horní uložení.
Dnes instalace karbonové kapoty a sady blatniků na M2 Competition. Kromě vylepšení designu vozu je to nejpodstatnější ušetření 15kg hmotnosti.
Karbonové díly bodykitu pro BMW M2 F87 i M4 F82 - přední kapoty designu CS a GTS, blatníky, střechy, zadní kapoty s přítlačnými křídly, přední a zadní nárazníky a spoilery u nás skladem.
M2 Competition - další projekt dokončen a předán zákaznikovi...
▪️500+PS/750+Nm Senkyr Motorsport Software Stage 2
▪️Akrapovic Full Evo Slip-On Line, Evo link pipe set, karbonový difusor a karbonové koncovky
▪️Aretace šroubu kliky
▪️Ovládání klapky výfuku z volantu
▪️Wagnertuning Intercooler + Chargepipes
▪️KW DDC - výškově stavitelný podvozek s elektronickým seřizováním tuhosti
▪️Brzdy AP Racing - 6.píst.třmeny, kotouče 380x36mm s plovoucím uložením a chlazením, desky Endless
▪️Kola BBS CH-R II 9x20”/10,5x20”- dvojdílná, v limitovaném bronzovém provedení
▪️Sedadla Recaro Sportster - sklopitelná, polohovatelná, s vlastním elektr.posuvem Pásy Schrott 4-bodové
▪️Ravenol oleje - motor, převodovka, diferenciál
Nový projekt - testovací #M2Competition, je už na místě v našem Performance & Racing centru.
Vy víte, že eMdvojky upravujeme jak na běžícím pásu, ale máme spoustu dalších nápadů a myšlenek.....a dříve, než další vylepšení budeme nabízet, chceme je dokonale otestovat.
Společně s #kwsuspensions #drexlermotorsport #ravenol #recaro #wagnertuning #bbs #akrapovic #apracing #liteblox #flossmannautodesign #wiechers a dalšimi partnery postavíme ultimativní #M2 #Competition, která bude sloužit i na srazy, taxi jízdy, coachingy a hlavně - budete si ji moct vyzkoušet, abyste si mohli udělat jasno o zamýšlených úpravách 🏁🏁🏁
BMW M2 Competition a dalsi Akrapovic Evolution Line - koncovy tlumic s difusorem a propojovacimi trubkami bez OPF pro trackday pouziti.
#senkyrmotorsport